رقم کی واپسی کی پالیسی


ہم اس بات کو یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ آپ کو بہترین پروڈکٹ ملے۔ لہذا اگر کسی وجہ سے کچھ غلط ہو جاتا ہے تو، ڈیلیوری کے 3 دن کے اندر ہمارے کسٹمر کیئر سے 0321-1213222 پر رابطہ کریں اور ہم ایکسچینج کریں گے (اگر اسٹاک ہمیں اجازت دیتا ہے)۔

آپ کے پاس واپسی یا تبادلے کا دعوی کرنے کے لیے ڈیلیوری کی تاریخ سے 3 دن ہیں اگر:

· پروڈکٹ خراب، خراب یا نامکمل ہے۔

موصولہ پروڈکٹ آرڈر کیے گئے SKU سے میل نہیں کھاتا۔

ہماری ویب سائٹ سے براہ راست خریدی گئی پروڈکٹس کو ریفر کیا جانا چاہیے اور واپسی اور مکمل رقم کی واپسی کے لیے 0321-1213222 پر پہنچ کر ہمارے کسٹمر سروسز ڈیپارٹمنٹ کو واپس کیا جانا چاہیے۔

لیبلز اور حفاظتی اسٹیکرز کے ساتھ اصل پیکیجنگ میں پروڈکٹ کا غیر استعمال شدہ ہونا ضروری ہے۔

فروخت کے دوران یا رعایتی پروڈکٹ پر تبادلے اور رقم کی واپسی صرف اس صورت میں لاگو ہوتی ہے جب موصول ہونے والی پروڈکٹ آپ کے آرڈر کردہ پروڈکٹ سے مماثل نہ ہو۔

ہم کسی پروڈکٹ کی واپسی کی توثیق یا باطل کرنے کا حق محفوظ رکھتے ہیں اس پر منحصر ہے کہ اسے کس حالت میں واپس کیا گیا ہے۔ رقم کی واپسی اسی شکل میں کی جاتی ہے جس طرح آئٹم کی واپسی کے 30 دنوں کے اندر ابتدائی ادائیگی کی جاتی ہے (توثیق سے مشروط)۔

میں واپسی کے لیے کیسے درخواست دوں؟

· کسی چیز کو واپس کرنے کے لیے، براہ کرم ہمیں ہمارے کسٹمر سروس نمبر پر واٹس ایپ کریں اور واپسی کی وجہ اور آرڈر کی تفصیلات کے ساتھ ناکارہ/غلط مصنوعات کی تصاویر کے ساتھ۔

· ایک بار جب ہماری کسٹمر سپورٹ ٹیم واپسی کی منظوری دے دیتی ہے تو آپ سے درخواست کی جائے گی کہ پارسل ہمارے کسٹمر سروس ایڈریس پر بھیجیں۔

· براہ کرم نوٹ کریں کہ آپ ہمیں اشیاء کی واپسی سے منسلک شپنگ اور ہینڈلنگ کے اخراجات کے ذمہ دار ہیں۔

 

میری واپسی پر کارروائی کب ہوگی؟

ہمارا مقصد تمام ریٹرن کی وصولی کے 5-7 کام کے دنوں میں کارروائی کرنا ہے۔

· مصروف ادوار کے دوران براہ کرم اپنی واپسی پر کارروائی کے لیے 14 کام کے دنوں تک کا وقت دیں۔

 

کیا آپ رقم کی واپسی کی پیشکش کرتے ہیں؟

ہمارے پاس 'کوئی رقم کی واپسی نہیں' پالیسی ہے۔ تاہم، غیر معمولی صورتوں میں ریفنڈ کی اجازت دی جا سکتی ہے جہاں پروڈکٹ اسٹاک سے باہر ہے۔ آپ کو آئٹم کی قیمت کے لیے کریڈٹ کیا جائے گا۔

· رقم کی واپسی کی صورت میں شپنگ اور ہینڈلنگ چارجز واپس نہیں کیے جائیں گے۔

· رقم کی واپسی کی پروسیسنگ کی کم از کم مدت ادائیگی کے طریقے کے لحاظ سے 6-7 کام کے دن ہے۔

· شپنگ اور ہینڈلنگ کے اخراجات ناقابل واپسی ہیں۔

 

آرڈر کینسلیشن

ہمارا سیلز عملہ آرڈر کی تصدیق کے لیے آپ کو فون پر کال کرے گا۔ آرڈر کی تصدیق ہونے کے بعد یہ 1-2 کام کے دنوں میں شپمنٹ پر کارروائی کی جاتی ہے۔ آپ ہمیں کال کر کے اپنا آرڈر منسوخ کر سکتے ہیں یا ہمیں واٹس ایپ پر پیغام بھیج کر تصدیق کے 24 گھنٹے کے اندر آرڈر منسوخ کر دیا گیا ہے۔ آرڈر بھیجے جانے کے بعد 'ریٹرن اینڈ ایکسچینج پالیسی' لاگو ہوگی۔

ہم کسی بھی وجہ سے آرڈر منسوخ کر سکتے ہیں۔ عام وجوہات میں شامل ہو سکتے ہیں، آئٹم کا اسٹاک ختم ہونا، قیمتوں کی غلطیاں وغیرہ۔